18.10.2024
Практичним психологом Москаленко І.М. у КЗПО "Олександрівський ЦДЮТ" був проведений тренінг на тему "Інтернет — частина нашого життя". Даний захід
мав на меті підвищити обізнаність вихованців щодо позитивних та негативних
аспектів використання інтернету, впливу цифрових технологій на сучасне життя та
навчання відповідальній поведінці в онлайн-середовищі. Подібні заходи
спрямовані на розвиток критичного мислення та інформаційної гігієни у молоді,
допомагаючи краще орієнтуватися у світі інтернету та соціальних мереж.
Під час тренінгу діти мали можливість
виконати практичні вправи «Палець вверх», «Моє ім’я та нікнейм», «Перепустка»,
«Наш чат», «Побажання Інкогніто», «Вчимося безпечній поведінці». Такі практики спрямовані
на закріплення знань про безпечне та відповідальне користування інтернетом,
розвиток навичок критичного мислення та усвідомлене використання
онлайн-ресурсів. Виконуючи ці завдання, учасники зрозуміли, як захищати свою
приватність в мережі, розпізнавати потенційні загрози та вибудовувати здорові
цифрові звички.
культорганізатором Вікторенко О.І. було проведено пізнавально-розважальну
програму під назвою "Хто такий волонтер?". Захід мав на меті ознайомити дітей з важливістю волонтерської діяльності та її значенням у
суспільстві.
В ході заходу діти активно змагалися в
кмітливості, відповідали на запитання про волонтерів, ділилися своїми думками
про те, хто вони такі , чому їхня робота
є такою важливою, відгадували загадки, створювали квітку рис волонтера, а на
завершення кожен отримав повітряну кульку з побажаннями.
Така ініціатива сприяє розвитку у дітей соціальної відповідальності, емпатії та бажання допомагати іншим. Подібні заходидопомагають виховувати в підростаючому поколінні готовність до активної участі у громадських проєктах та сприяють формуванню суспільно корисних цінностей.
Доброта- це якість, яка повинна бути притаманна кожній людині.
Змінити наш світ і зробити його добрим за один день не вдається нікому, але можна спробувати зменшити число зла. Саме з цієї метою практичним психологом Москаленко І.М. (КЗПО «Олександрівський ЦДЮТ») було проведено заняття з елементами тренінгу «Ти частинка Всесвіту». Для вихованців гуртків «Барвінок» керівник (Чорногор Т.М.), «Джерельце» ( Халецька Л.І.), «Народна творчість» (ЛазаренкоВ.В.) - це чудова нагода, ще раз згадати дітям, що доброта це ключ від щастя, збагачення цінності кожної особистості, і саме головне – єднає всіх людей.
Під час заходу діти ознайомилися з віршем «Саме так!», взяли участь у грі «Розпізнай де добре, де погано» , виконали фізкультхвилинку тазнайшли відповіді на питання «Що таке добро і зло?» в чарівній скриньці «Всесвіт доброти».
Виконуючи вправи тренінгу діти переконалися, що у внутрішньому світі людини доброта – це сонце. І саме сонце доброти зігріває сотні
сердець, дарує радість та щирі усмішки.
_______________________________________________________________
В КЗПО «Олександрівський ЦДЮТ» практичним психологом Москаленко
І.М. був проведений тренінг «Стоп – Булінг!» для дітей гуртка «Яскрава»
керівник Накотенко В.В.
Мета заходу полягала у підвищенні обізнаності
дітей щодо проблеми булінгу, навчанню виявляти ознаки цькування, а також
формуванню навичок запобігання та протистояння цьому негативному явищу.
Тренінг включав інтерактивні вправи,
під час яких діти могли поділитися власним досвідом або емоціями, а також
отримати підтримку від інших учасників і психолога. Серед основних тем були:
1. Розуміння булінгу: Що таке булінг, його різновиди
(фізичний, психологічний, кібербулінг тощо).
2. Як розпізнати булінг: Ознаки поведінки агресора та
жертви, типові сценарії.
3. Як реагувати: Практичні поради щодо того, як
правильно реагувати на булінг — як для жертви, так і для свідків.
4. Психологічні вправи: Методики для підвищення самооцінки
та впевненості в собі, щоб захистити себе від булінгу.
Сподіваємося, що знання, отримані під частренінгу, допоможуть вихованцям у критичних ситуаціях.
13 лютого практичним психологом Москаленко
І.М. було проведено тренінг «Подорож до Країни Здоров’я» для вихованців студії образотворчого
мистецтва «Барвінок», керівник Чорногор Т.М.
Під час тренінгу вихованці поглибили знання
про здоров’я, складали піраміду здорового
способу життя , грали в гру «Сортувальник», згадували українські прислів’я про здоров’я.
Взяли участь у вікторині "Здорове харчування" та активно
обговорювали, що необхідно робити, щоб залишатися здоровими.
Непотрібні надзусилля, а лише прості речі:
думати позитивно, харчуватися, спати, не вживати нікотин, алкоголь,
загартовувати організм і регулярно мати помірні фізичні навантаження. Особлива
увага була звернена на корисне харчування та визначені продукти, які необхідні організму. А
на завершення діти мали змогу виконати
вправу для покращення свого емоційного стану та зняття напруги.
_________________________________________________________
_______________________________________________________________
__________________________________________________________________
1 грудня світова спільнота відзначає Всесвітній день
__________________________________________________________________
21 листопадав КЗПО "Олександрівський ЦДЮТ" практичним психологом Москаленко І.М. було проведене корекційне заняття "З розвитку пізнавальних процесів у дітей молодшої вікової категорії".
Психологічний супровід дітей молодшої вікової категорії дає змогу здійснювати динамічне спостереження, моніторинг розвитку сфер пізнання, почуттів та емоцій вихованців. Однією із форм психологічного супроводу дітей є розвивальні заняття. Робота з корекції пізнавальної сфери молодшої вікової категорії дітей проводиться з метою вдосконалення психічних процесів, що забезпечують успішність навчальної діяльності. Корекційні заняття спрямовані на розвиток недостатньо сформованих сторін психічної діяльності дитини.
___________________________________________________________
14 листопада в КЗПО «Олександрівський ЦДЮТ» практичний психолог Москаленко І.М. провела профілактичний захід з елементами тренінгу «Скажи – «НІ!» булінгу.
Метою заходу було формування уявлення про проблему насилля й жорстокості, їх наслідків для підлітків чи їх членів родини. Учасники ознайомилися з поняттям «булінг», видами булінгу. Отримали рекомендації як захиститись від будь-якого насильства. Під час заходу були використані ситуаційні вправи, які дали змогу отримати нові знання, визначити для себе наслідки насильницької поведінки.
_____________________________________________________________________________
У рамках відзначення Міжнародного дня толерантності та з метою формування в вихованців загальнолюдських моральних цінностей, задля пропаганди принципів терпимості та розвитку толерантних настанов усіх учасників освітнього процессу, 13 листопада 2023 року з вихованцями КЗПО «Олександрівський ЦДЮТ», психологом Москаленко І.М.,був проведений тренінг «Квітка добробуту». Під час вправи вихованці ознайомилися з поняттям толерантності, ознаками толерантної людини. Діти мали нагоду відпрацювати у конкретних життєвих ситуаціях модель толерантної поведінки, переглянути мультфільм " Про дружбу і толерантність". Також було створено ментальну карту «Квітку добра», яка символізує собою життя, мудрість, духовну культуру людства. На пелюстках «Квітки добробуту» учасники написали від чого залежить їх гарне самочуття, відчуття внутрішньої гармонії та добробуту в цілому. Вони висловили свої думки про емоції, які виникали у них під час створення квітки власного добробуту. Проведення таких заходів у закладі допомагає сформувати в вихованців уявлення щодо толерантної поведінки, виховує почуття поваги один до одного, до звичаїв, традицій , культури різних народів, розвиває комунікативну культуру спілкування та взаєморозуміння.
________________________________________________________________________
З дитинства потрібно вчити дітей управляти своїми почуттями.
Усвідомлення своїх емоції дає можливість навчити дитину розуміти себе,
вирішувати проблеми не виходячи за межі допустимої поведінки.
1 листопада 2023року було проведено психологічний тренінг для дітей «Хто Я?». На гуртках : "Яскрава", керівник Накотенко В.В., "Барвінок" ,керівник Чорногор Т.М. та "Фітодизайн", Лазаренко В.В.
Практичний психолог, Москаленко І.М. за допомогою психологічної
гри «Відгадай почуття» знайомила дітей з базовими емоціями людини: страхом, соромом, інтересом, радістю, журбою, гнівом, презирством, відразою,здивуванням. Адже володіючи інформацією про них, дитині легше з ними впоратися.
При обговорені діти зрозуміли для чого людям емоції та що одні і
ті ж емоції у різних людей можуть проявлятися по різному.
1.Квест «Збережемо нашу Землю блакитною та зеленою».
2.Тренінг «Година нашої планети».
3. Тренінг «Як школяру захистити свої права»
4. Міжнародний День людей зобмеженими фізичними можливостями
Проведена робота під час воєнного стану:
Вправи на зняття стресу:https://www.youtube.com/watch?v=7DuFJbvSnzg
Дихальні вправи : https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284
Руханка для дітей: https://www.youtube.com/watch?v=cFq3UcfW4J0
Казкотерапія для дошкільнят:
1. Поради
вихованцям: «Як подолати свої негативні емоції» для дітей вправи: https://www.youtube.com/watch?v=17rG9EHzcLI
2. Рекомендації
казкотерапія мультфільм добро: https://www.youtube.com/watch?v=Vr4XiXf57Tc
3. Поради
як навчити дитину про добрі вчинки та благодійність https://www.youtube.com/watch?v=l3I6mmNTpOI
4. Моніторинг
серед дітей КЗ «Олександрівський ЦДЮТ» на стан тривожності і депресивності.
5. Рекомендації
щодо подолання тревожного стану.
6. Рекомендації релаксуючі вправи для дітей https://www.youtube.com/watch?v=VTEFjcQvCoQ
1.Для молодших діток вправи для логічного мислення: https://www.youtube.com/watch?v=kGFkLZLl3hE
2.Цікаві вправи для перевірки уваги та пам'яті середній віковій категорії: https://www.youtube.com/watch?v=D4-RUy4Z5s4
3.Для підлітків : Найвидатніших музеїв світу( віртуальна екскурсія)https://www.youtube.com/watch?v=l_SH5aKBmlM
Травень місяць
Добрий
ранок, діти!
Чудовий день розпочинається з доброго ранку!
А щоб ви мали гарний настрій, пропоную вашій
увазі гру : «Що зайве».
Увага! Увага!Увага!Запрошуємо дітей віком від 6-16 років взяти участь у конкурсі патріотичного малюнку на тему: « Моя сім‘я- моя країна»Малюй тих, кого любиш!Малюй те, що тебе оточує!Країну, в якій ти живеш!Урочисте нагородження відбудеться 16.09 2022 року вКЗПО «Олександрівський ЦДЮТ.»Роботи відправляйте до 14.09. 2022р. на email : innamsn@ukr.netРоботи учасників та переможців конкурсу можна переглянути у Facebook на сторінках: "Оcdut Оcdut" та " Разом ми сила".
·
СІМ’Я В ОБРАЗАХ КВІТІВ” – ЦІКАВА АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНА ВПРАВА
·
Інструкція: Пропонується
намалювати свою сім’ю у вигляді квітів. Малюнок сім’ї в образі квітів
відображає емоційне самопочуття, уявлення про своє місце і роль в сім’ї.
·
Після створення малюнка пропонується відповісти на запитання:
·
– Що ви
створили?
– Які почуття у вас виникали, коли ви зображували свою сім’ю на малюнку?
– Чи є на ньому Ви?
– Як себе почуває Ваша квітка?
– Які почуття викликає у Вас малюнок?
– У яких частинах тіла у Вас з’явилися відчуття, викликані малюнком?
– Які члени сім’ї тут зображені?
– Які почуття вони відчувають?
– Чи взаємодіють квіти?
– Чи є члени сім’ї, які проживають разом з вами, але відсутні на малюнку?
– Яку ситуацію з вашого сімейного життя ілюструє цей малюнок?
– Що ви здатні змінити?
·
Образи
квітів на малюнку, їх розташування, оточення відображають реальну сімейну
ситуацію і допомагають автору малюнка її усвідомити.
·
Образи
квітів можуть відображати:
Поле квітів – стан життя в соціумі, що замінює сім’ю; ідеальна
сім’я – та, яку автор малюнка хотів би мати; сім’я, в якій виросла або зараз
живе людина.
·
Віддалено розташовані квіти, відсутність когось із членів сім’ї вказують на слабкі емоційні
зв’язки, складності і напруженість у взаєминах.
·
«Зів’ялі» квіти –
зображення фізичного неблагополуччя або похилого віку людини.
·
Якщо квіти
поміщені в квітковий горщик, вазу або ростуть на клумбі, важливо прояснити,
хто доглядає за цими квітами, від кого вони отримують турботу?
·
Якщо деякі
квіти розміщені на близькій відстані або ростуть з одного стебла, важливо
уточнити, що для автора означає таке близьке їх розташування.
·
Присутність
в малюнку схожих квітів, а також квітів однакового кольору може
говорити про емоційну близькість цих людей, їх схожості.
·
У нормі
малюнок зазвичай розташовується в центрі аркуша і займає практично весь вільний
простір.
·
Квіти можуть
займати різний простір на аркуші, це може бути пов’язано з тим, як людина
сприймає той життєвий простір, який дозволяє собі займати в реальності.
·
Якщо в
малюнку присутні додаткові елементи, важливо уточнити їх значення.
·
·
Креативне малювання для дітей. Нетрадиційні техніки
·
https://prakti4no.ru/kreativnoe-risovanie-dlya-detej-netradicionnye-texniki/
Сьогодні 7.03.2023р.
в КЗПО «Олександрівський ЦДЮТ» практичним психологом Москаленко І.М. була проведена виховна бесіда «STOP Редан».
Мета бесіди: сформувати в дітей уявлення про небезпечний рух «Редан» та вберегти їх від впливу певних груп.
Діти дізналися, що назва субкультури пов’язана з японськими коміксами. Одного з головних персонажів звуть Редан. Підлітки носять чорний одяг з зображенням павуків, наслідуючи символіку гри. Основна мета новоствореного в Україні руху- провокація масових зібрань для подальшого фізичного протистояння.
В ході бесіди діти отримали рекомендації, як не потрапити під вплив прихильників руху «Редан». Сподіваємося, що отримана інформація стане корисна нашим вихованцям і убезпечить їх від участі в цьому русі.
Закликаємо батьків більше спілкуватися з дітьми, звертати на їх коло спілкування, поведінку, способи проведення дозвілля.
І ми впевнені, що любов батьків і піклування - є найкращим захистом для дітей!
Проведений тренінг "Конфлікт і спілкування".
16 березня практичним психологом
Москаленко І.М., був проведений тренінг «Конфлікт і спілкування» в КЗПО «Олександрівський ЦДЮТ».
Під
час зустрічі практичний психолог, ознайомила дітей з поняттям «конфлікт»,
вихованці обговорили причини виникнення
конфліктних ситуацій, проаналізували наслідки, розглянули різні способи
вирішення даних ситуацій та взяли участь у цікавих практичних вправах.
Гуртківці вирішували запропоновані завдання, вибудовували «п’ять
стратегій поведінки в конфлікті», виконували вправи «Бутерброд», «Комплімент», «Повітряна кулька», обговорили
причини сварок.
Вихованці мали можливість на занятті
зрозуміти скільки внутрішніх ран
ми наносимо один одному під час конфлікту, а вправа «Мої емоції» показала як
некерований гнів впливає на нас і на наші відносини з людьми.
Заняття
пройшло у тісній співпраці та дружній взаємодії, а отримані знання стануть
корисними для всіх його учасників.
Немає коментарів:
Дописати коментар